О правильном применении запаски

Техника пилотирования и тактика полетов

Модератор: Raven

Відповісти
Аватар користувача
-tyt--
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1704
З нами з: П'ят липня 16, 2004 5:30 pm
Звідки: Ukraine. Kiev
Контактна інформація:

О правильном применении запаски

Повідомлення -tyt-- » Сер червня 06, 2018 4:37 pm

Ролик: https://www.youtube.com/watch?v=x0nz_7z7I6M

Это видео снято в 1986 году. Пилот - Ден Мерфи. В инциденте он не пострадал, повезло.

Вот, почему запаску необходимо не просто уронить вниз, а как можно сильнее бросить от ДП, при вращении- в сторону вращения. А если ронять их вниз, то может и так случиться.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватар користувача
YP
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1375
З нами з: Вів липня 05, 2005 10:55 am
Звідки: Київ

Re: О правильном применении запаски

Повідомлення YP » Сер червня 06, 2018 11:04 pm

Не зовсім зрозумів "при вращении - в сторону вращения". Тобто, при лівому крені кидати вліво? Але ж там кутова швидкість менша. Завжди вважав, що для кращого наповнення парашута кидати його треба на зовнішню сторону. Відцентрова сила прискорить розкриття і наповнення купола.

Аватар користувача
-tyt--
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1704
З нами з: П'ят липня 16, 2004 5:30 pm
Звідки: Ukraine. Kiev
Контактна інформація:

Re: О правильном применении запаски

Повідомлення -tyt-- » Чет червня 07, 2018 11:22 am

YP писав:
Сер червня 06, 2018 11:04 pm
Не зовсім зрозумів "при вращении - в сторону вращения". Тобто, при лівому крені кидати вліво?
При обертанні розваленого апарату вліво (або проти годинникової при погляді зверху) - так, кидати назовні і вліво. Це дасть куполу трохи більше часу на розкриття, поки його не намотає "вертоліт" уламків.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

PM_ pilot
МСМК ;-)))
Повідомлень: 687
З нами з: Вів січня 09, 2007 1:30 pm

Re: О правильном применении запаски

Повідомлення PM_ pilot » Суб червня 09, 2018 12:11 am

В тій ситуації імхо пофіг в який бік кидати. Вертикальна швидкість надто мала. Запаска опускається чуть повільніше крила. І як наслідок надто багато елементів запаски довго знаходяться в площині обертання крила. Тому і намотує.

Аватар користувача
-tyt--
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1704
З нами з: П'ят липня 16, 2004 5:30 pm
Звідки: Ukraine. Kiev
Контактна інформація:

Re: О правильном применении запаски

Повідомлення -tyt-- » Пон червня 11, 2018 1:08 pm

Але якщо швирнути камеру з запаскою в сторону сильно, то вона:
1. Відлетить за межі каркасу на довжину фалу;
2. Вийде з камери за рахунок "інерціального відкриття"
Таким чином купол вийде з камери і почне наповнюватися в стороні від обертаючогося каркасу. А коли купол наповниться і натягнуться стропи, то каркас вже не зможе його намотати.

Залог успішного розкриття: сильний кидок в сторону.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей