Aeros Combat 12,7

О дельтапланах, конструкциях, материалах и прочих технических вопросах

Модератор: Raven

Відповісти
Drozd
2 разряд ;-)
Повідомлень: 97
З нами з: Чет грудня 13, 2012 8:21 am
Звідки: Crimean Republic

Aeros Combat 12,7

Повідомлення Drozd » П'ят вересня 29, 2017 12:18 am

Aeros Combat 12,7 дегустація https://youtu.be/sS3xl1SqPIk :-(
Це другий старт на цьому аппараті в цей день.
Перший політ був дуже короткий. Пізніше виложу. :a_g_a:

Drozd
2 разряд ;-)
Повідомлень: 97
З нами з: Чет грудня 13, 2012 8:21 am
Звідки: Crimean Republic

Re: Aeros Combat 12,7

Повідомлення Drozd » П'ят вересня 29, 2017 12:38 am

Не судіть строго це перший політ https://youtu.be/Nu4yyz7YAdw якось так і полетів :smu:sche_nie:

Аватар користувача
Юля
МСМК ;-)))
Повідомлень: 2450
З нами з: Сер лютого 25, 2004 12:14 pm
Звідки: Киев

Re: Aeros Combat 12,7

Повідомлення Юля » П'ят вересня 29, 2017 9:08 pm

Літав увечь час на підвзведеному чи то просто мотузка довга?
Із вражень: у поворотах часто не заносиш ноги, крутишся навколо фалу. Повертаєш на швидкості без роботи по тангажу, тому часто розганяєшся у повороті. Навіть підкачуєш іноді (особливо неприємний момент - при заході на посадку у першомоу польоті).

Аватар користувача
Phantom
МСМК ;-)))
Повідомлень: 715
З нами з: Сер лютого 08, 2006 10:08 pm
Звідки: Київ

Re: Aeros Combat 12,7

Повідомлення Phantom » П'ят вересня 29, 2017 9:12 pm

Юля писав:
П'ят вересня 29, 2017 9:08 pm
Літав увечь час на підвзведеному чи то просто мотузка довга? .
Мотузок довгий. Апарат був відпущений.
«В наше время нужно говорить лишь о том, за что мы готовы нести ответственность в Вечности»--Авраа́м Ли́нкольн.

Drozd
2 разряд ;-)
Повідомлень: 97
З нами з: Чет грудня 13, 2012 8:21 am
Звідки: Crimean Republic

Re: Aeros Combat 12,7

Повідомлення Drozd » Суб вересня 30, 2017 8:39 am

Юля, дякую :-):

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5717
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Re: Aeros Combat 12,7

Повідомлення Виктор Мороз » Суб вересня 30, 2017 9:24 am

Згадав! :nez-nayu:
Це - так... фраза взагалі... але стосовно побаченого.

Комбат не важко розкачати. Багато розуму не треба. :ps_ih:
Але! Заспокоюється Комбат просто - треба розслабити руки. Мій особистій досвід так і каже: якщо у тебе починається розкачка - розслаб руки, бо вони занадто напружені. Під словом "розслабити" я маю на увазі: а) зняти зайву напругу, б) зробити руки пружними і в) знову почати їх "слухати". Особливо це стосується С12.7, бо він дуже швидко реагує на керуючі дії. І дуже не полюбляє брутальне керування.
Це - перший крок на шляху до "заспокоєння". Принаймні, на аеробуксировці для мене це спосіб номер уно.

То, що я тут вище понаписував - не панацея, але у багатьох випадках так воно і лікується.

Додатковими чинниками заспокоєння розкачки є:
1. Відпустити поліспаст.
2. Повернути ручку в "нейтральне" положення.
3. Залишити спроби заспокоїти апарат, відхиляючись вліво чи вправо (ловити на протидії). Все одно в такт не попадеш! :-)
Загальна картина така: зменьш швидкість, збільш керованість, не заважай апарату заспокоїтись.
Все це - банальні речі, але буває, що про них не згадують, коли "перший раз"... :nez-nayu:

Drozd
2 разряд ;-)
Повідомлень: 97
З нами з: Чет грудня 13, 2012 8:21 am
Звідки: Crimean Republic

Re: Aeros Combat 12,7

Повідомлення Drozd » Суб вересня 30, 2017 10:35 am

Вітя, щиро дякую :a_g_a:

Аватар користувача
-tyt--
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1546
З нами з: П'ят липня 16, 2004 5:30 pm
Звідки: Ukraine. Kiev
Контактна інформація:

Re: Aeros Combat 12,7

Повідомлення -tyt-- » Пон жовтня 02, 2017 1:23 pm

Drozd писав:
П'ят вересня 29, 2017 12:38 am
Не судіть строго це перший політ https://youtu.be/Nu4yyz7YAdw якось так і полетів :smu:sche_nie:
Даже зная, что всё должно закончиться хорошо, я испугался от раскачки на посадке.
Рекомендации - согласен с Морозом.

И ещё. Тут явный недостаток техники пилотирования для спортивных аппаратов: жать их в крене можно только в очень специальных редких случаях, но не над землёй - точно!
100%-ный признак: если разогнанный аппарат перебрасывается из крена в крен, то это раскачка и первое действие - уменьшить скорость!
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Drozd
2 разряд ;-)
Повідомлень: 97
З нами з: Чет грудня 13, 2012 8:21 am
Звідки: Crimean Republic

Re: Aeros Combat 12,7

Повідомлення Drozd » Пон жовтня 02, 2017 1:54 pm

СПАСИБО!!!! Буду учится :smu:sche_nie:

PM_ pilot
МСМК ;-)))
Повідомлень: 671
З нами з: Вів січня 09, 2007 1:30 pm
Звідки: Ivano-Frankivsk, Lviv

Re: Aeros Combat 12,7

Повідомлення PM_ pilot » Пон жовтня 02, 2017 4:15 pm

-tyt-- писав:
Пон жовтня 02, 2017 1:23 pm

И ещё. Тут явный недостаток техники пилотирования для спортивных аппаратов: жать их в крене можно только в очень специальных редких случаях, но не над землёй - точно!
Якось надто категорично. Спокійно можна жати на будь-якій висоті якщо розуміти як і для чого це робити.
https://youtu.be/_e_-7vCisN8?t=3643
https://youtu.be/tcwW9vMymxE?t=922

Drozd
2 разряд ;-)
Повідомлень: 97
З нами з: Чет грудня 13, 2012 8:21 am
Звідки: Crimean Republic

Re: Aeros Combat 12,7

Повідомлення Drozd » Пон жовтня 02, 2017 5:08 pm

:du_ma_et: Вот воно як :bra_vo:

Аватар користувача
-tyt--
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1546
З нами з: П'ят липня 16, 2004 5:30 pm
Звідки: Ukraine. Kiev
Контактна інформація:

Re: Aeros Combat 12,7

Повідомлення -tyt-- » Пон жовтня 02, 2017 6:04 pm

Вот именно, довольно специфичный случай ты привёл. Ведь вряд ли ты так пилотировал этот аппарат в первом полёте на таком типе ;)

И сильно разная реакция аппарата получается, если сначала разогнать горизонтальную скорость, а потом кренить - тогда дельтапланы более-менее привычно летят, без особого скольжения.
А вот если с относительно небольшой скорости возникает заметный крен, а выход из него пытаться делать с сильным зажатием, то получается, что аппарат намного сильнее скользит вбок, чем летит вперёд . Так ты загоняешь в сильное боковое скольжение. из которого он сначала выходит туго, а потом, из-за устойчивости по крену - слишком активно. И для не слишком влётанного в данный тип пилота переброс в противоположный крен получается неожиданым - здравствуй раскачка.

Ладно, снизим категоричность заявления. Пусть будет так:
Зажимать спортивный дельтаплан в крене стоит только в случае, если ты представляешь что происходит и зачем ты действуешь именно так. И чем это чревато, чего не следует допускать.
Востаннє редагувалось Вів жовтня 03, 2017 11:03 am користувачем -tyt--, всього редагувалось 1 раз.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватар користувача
Phantom
МСМК ;-)))
Повідомлень: 715
З нами з: Сер лютого 08, 2006 10:08 pm
Звідки: Київ

Re: Aeros Combat 12,7

Повідомлення Phantom » Пон жовтня 02, 2017 6:55 pm

-tyt-- писав:
Пон жовтня 02, 2017 6:04 pm
Ладно, снизим категоричность заявления. Пусть будет так:
Зажимать спортивный дельтаплан в крене стоит только в случае, если ты представляешь что происходит и зачем ты действуешь именно так. И чем это чревато, чего не следует допускать.
Виходити на швидкісні режими треба поступово і маючи запас висоти.
Вльотаність в апарат залог нашого довголіття.
«В наше время нужно говорить лишь о том, за что мы готовы нести ответственность в Вечности»--Авраа́м Ли́нкольн.

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей