Протоколы заседаний Президиума ФДСУ

Рупор руководства ФДСУ

Moderator: Raven

User avatar
Frantsyz
1 разряд ;-)
Posts: 131
Joined: Fri Jul 31, 2015 7:05 pm
Location: Киев

Re: Протоколы заседаний Президиума ФДСУ

Post by Frantsyz » Tue Mar 31, 2020 11:50 am

ПРОТОКОЛ №01-01.2021
12.01.2021
Засідання Президії ВФДСУ

Присутні члени Президії: В. Марчук, Я. Козло, І. Тарасюк, А. Червоненко, В. Ткаченко

Голова – В. Марчук.
Секретар засідання – В. Ткаченко

Порядок денний:
Прийняття Єфімова Володимира Олександровича у члени ВФДСУ на підставі поданої їм заяви.

Слухали: В. Марчука про прийняття до лав ВФДСУ пілота Єфімов В.О. згідно поданої їм заяви.

Вирішили: прийняти Єфімов В.О. до лав ВФДСУ.



Президент ВФДСУ Марчук В.І.



Секретар засідання Ткаченко В. В.
Last edited by Frantsyz on Mon Mar 01, 2021 9:42 am, edited 1 time in total.

User avatar
-tyt--
МСМК ;-)))
Posts: 2113
Joined: Fri Jul 16, 2004 5:30 pm
Location: Ukraine. Kiev
Contact:

Re: Протоколы заседаний Президиума ФДСУ

Post by -tyt-- » Thu Apr 02, 2020 2:45 pm

ПРОТОКОЛ №02-04.2020
02.04.2020
Засідання Президії ВФДСУ

Присутні члени Президії: В. Марчук, Я. Козло, І. Тарасюк, А. Червоненко, В. Ткаченко

Голова – В. Марчук.
Секретар засідання – В. Ткаченко

Порядок денний:
Прийняття Гура М. В. у члени ВФДСУ на підставі поданої їм заяви.

Слухали: В. Марчука про прийняття до лав ВФДСУ пілота Гура М. В. згідно поданої їм заяви та усної рекомендації Краснокутського М.

Вирішили: прийняти Гура М. В. до лав ВФДСУ.

Президент ВФДСУ Марчук В.І.
Секретар засідання Ткаченко В. В.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

User avatar
Frantsyz
1 разряд ;-)
Posts: 131
Joined: Fri Jul 31, 2015 7:05 pm
Location: Киев

Re: Протоколы заседаний Президиума ФДСУ

Post by Frantsyz » Sat Jan 09, 2021 11:14 pm

….
Last edited by Frantsyz on Wed Jan 19, 2022 10:18 pm, edited 3 times in total.

User avatar
Frantsyz
1 разряд ;-)
Posts: 131
Joined: Fri Jul 31, 2015 7:05 pm
Location: Киев

Re: Протоколы заседаний Президиума ФДСУ

Post by Frantsyz » Wed Feb 24, 2021 8:27 pm

…..
Last edited by Frantsyz on Wed Jan 19, 2022 10:18 pm, edited 2 times in total.

User avatar
Frantsyz
1 разряд ;-)
Posts: 131
Joined: Fri Jul 31, 2015 7:05 pm
Location: Киев

Re: Протоколы заседаний Президиума ФДСУ

Post by Frantsyz » Wed Feb 24, 2021 8:32 pm

….
Last edited by Frantsyz on Wed Jan 19, 2022 10:20 pm, edited 4 times in total.

User avatar
Frantsyz
1 разряд ;-)
Posts: 131
Joined: Fri Jul 31, 2015 7:05 pm
Location: Киев

Re: Протоколы заседаний Президиума ФДСУ

Post by Frantsyz » Wed Feb 24, 2021 8:34 pm

….
Last edited by Frantsyz on Wed Jan 19, 2022 10:20 pm, edited 2 times in total.

Президиум ФДС
2 разряд ;-)
Posts: 66
Joined: Fri Jan 11, 2013 6:48 pm
Location: Ukraine

Re: Протоколы заседаний Президиума ФДСУ

Post by Президиум ФДС » Wed Jan 19, 2022 10:04 pm

ПРОТОКОЛ №04-12.2020
04.12.2020 м. Київ
Засідання Президії ВФДСУ

Присутні:
президент Марчук В.І.,
віце-президент Козло Я.Я.
відповідальний секретар Ткаченко В.В.
член президії Червоненко А.А.
член президії Тарасюк І.П.

Від ревізійної комісії: Єлдінов В.А.,
Бублік Є.О.
Спортивна секція: Лисенко Є.M,
Бурлаченко Ю.В.

Голова засідання: Марчук В.І.,
Секретар засідання: Ткаченко В.В.

Порядок денний:

1. Затвердити рейтинг спортсменів-дельтапланеристів у 2020 р.
2. Затвердити список збірної ВФДСУ на 2021 рік.
3. Затвердити календар змагань на 2021 рік.
4. Обговорення бюджету ВФДСУ на 2021р. та розміру членських внесків.
5. Підготовку до чергової звітно-виборчої Конференції ФДСУ -2021
6. Затвердження "Положення про відокремлені підрозділи Всеукраїнської Федерації Дельтапланерного Спорту України".
7. Створення відокремленого підрозділу "Київський обласний осередок ВФДСУ".
8. Призначити головою "Київського обласного осередку ВФДСУ" Тарасюка Іллю Павловича.

1. Слухали: Козло Я., Лисенко Є., Червоненко А., Тарасюк І., Марчук В. щодо заповнення таблиці рейтингу спортсменів-дельтапланеристів України за 2020 рік. Склад спортсменів у рейтингу та зайняті ними місця не викликали заперечень у присутніх на засіданні президії. Рейтинг опубліковано за адресою: http://fds-ukraine.org/ranking/index.php?year=2020.

Вирішили: Затвердити наданий рейтинг спортсменів-дельтапланеристів України за 2020 р.

2. Слухали: Козло Я., Червоненко А., Тарасюк І., Лисенко Є., Марчук В., Ткаченко В., Бурлаченко Ю., щодо затвердження складу збірної України на 2020 р.
Запропонований склад збірної команди України з дельтапланерного спорту на 2020 рік не викликав заперечень у присутніх на засіданні президії.

Вирішили: Затвердити збірну команду України з дельтапланерного спорту згідно положення про збірну у складі таких членів ВФДСУ:
1. Лисенко Є.
2. Бублик Є.
3. Мороз В.
4. Темник Л.
5. Матвєєв О.
6. Козло Я.
7. Половий М.
Поданий спортсекцією ВФДСУ.

3. Слухали: Козло Я.Я., Марчук В.І., Червоненко А.А., Лисенко Є.M., Бурлаченко Ю.В., Бублік Є.О. про необхідність затвердити календар змагань на 2021 рік.

Вирішили: затвердили календар змагань на 2021 рік. поданий спортсекцією ВФДСУ.

4. Слухали: Козло Я.Я., Марчук В.І., Лисенко Є.M., Бурлаченко Ю.В., Ткаченко В.В., Бублік Є.О. про необхідність нового розміру членських внесків.

Вирішили: Затвердити розмір членських внесків на 2021 рік:
"учльот" - 200грн
"фріфлаєр" - 400грн при оплаті до 01 березня 2021 року, 500грн після цієї дати.
"спортсмен" - 800грн при оплаті до 01 березня 2021 року, 1000грн після цієї дати.

5. Слухали: Козло Я.Я., Марчук В.І., Лисенко Є.M., Бурлаченко Ю.В., Тарасюк І.П., Ткаченко В.В., Бублік Є.О. про необхідність скликання, організації і проведення чергової звітно-виборної Конференції ВФДСУ.

Запропоновано:
1) Дата початку Конференції - 11 січня 2020 року.
2) Формат проведення: - інтернет-обговорення та голосування на форумі.
3) Проект порядку денного: Звіт по роботі Президії за 2019-2020 роки, Вибори Президії на наступний термін, Інше.
4) Крайньою датою формування змін у порядок денний 22 грудня 2020 року.
5) Делегування - право голосу мають всі, хто є членом ВФДСУ та оплатив внески за 2020 рік.

Вирішили: затвердити дату проведення чергової Конференції 11.01.2021р. із запропонованим порядком денним. Призначити головою Конференції Марчука В.І., секретарем Конференції – Ткаченка В.В.

За – 5, Проти – немає, Утримались – немає.

6. Слухали: Козло Я.Я., Марчук В.І., Лисенко Є.M., Бурлаченко Ю.В., Червоненко А.А., Тарасюк І.П., Ткаченко В.В., Бублік Є.О. про необхідність затверждення "Положення про відокремлені підрозділи Всеукраїнської Федерації Дельтапланерного Спорту України", згідно протоколу президіума ВФДСУ №02-12.2018 від 18.12.2018.

Вирішили: одноголосно підтримали затвердження "Положення про відокремлені підрозділи Всеукраїнської Федерації Дельтапланерного Спорту України".

7. Слухали: Козло Я.Я., Марчук В.І., Лисенко Є.M., Бурлаченко Ю.В., Червоненко А.А., Тарасюк І.П., Ткаченко В.В., Бублік Є.О. про необхідність створення відокремленого підрозділу "Київський обласний осередок ВФДСУ", згідно протоколу президіума ВФДСУ №02-12.2018 від 18.12.2018.

Вирішили: підтримали даний пункт, а саме створення відокремленого підрозділу "Київський обласний осередок ВФДСУ".

8. Слухали: Козло Я.Я., Марчук В.І., Лисенко Є.M., Бурлаченко Ю.В., Червоненко А.А., Тарасюк І.П., Ткаченко В.В., Бублік Є.О. про необхідність призначити головою "Київського обласного осередку ВФДСУ" Тарасюка Іллю Павловича, згідно протоколу президіума ВФДСУ №02-12.2018 від 18.12.2018.

Вирішили: підтримали даний пункт, а саме призначити головою "Київського обласного осередку ВФДСУ" Тарасюка Іллю Павловича.



Протокол підписали:

Президент ВФДСУ В.І. Марчук


Секретар засідання В.В. Ткаченко

Президиум ФДС
2 разряд ;-)
Posts: 66
Joined: Fri Jan 11, 2013 6:48 pm
Location: Ukraine

Re: Протоколы заседаний Президиума ФДСУ

Post by Президиум ФДС » Wed Jan 19, 2022 10:05 pm

ПРОТОКОЛ №01-02.2021
20.02.2021 м. Київ
Засідання Президії ФДСУ

Присутні:
Члени Президії – Марчук В., Ткаченко В., Козло Я., Червоненко А., Тарасюк І.

Голова – Марчук В.
Секретар засідання – Ткаченко В.


Порядок денний:

1. Затвердження Регламент змагань «Заочний КСС» (КСС) 2021р.
2. Затвердження складу секцій ФДСУ на 2021-2022р.

1. Слухали: Козло Я., Ткаченко В., Марчука В., Червоненко А., Тарасюк І., щодо затвердження Регламенту 2021 р. у запропонованій редакції, а також зауваження від Марчука В. і Козло Я.

Вирішили: прийняти та затвердити Регламенту "Заочний КСС" 2021 р. з урахуванням всіх поправок (Додаток 1).

2. Слухали: Козло Я., Ткаченко В., Марчука В., Тарасюк І.,.щодо зміни складу секцій ФДСУ.

Вирішили: підтримати пропозицію Козло Я.. І затвердити новий склад
секцій (Додаток 2).




Президент ФДСУ Марчук В.І.




Секретар засідання Ткаченко В.В.

Президиум ФДС
2 разряд ;-)
Posts: 66
Joined: Fri Jan 11, 2013 6:48 pm
Location: Ukraine

Re: Протоколы заседаний Президиума ФДСУ

Post by Президиум ФДС » Wed Jan 19, 2022 10:07 pm

Додаток 1 до протоколу №01-02.2021 від 20.02.2021 (на 5 стр.)

РЕГЛАМЕНТ
проведення Всеукраїнських змагань з дельтапланерного спорту
"Заочний КСС"

1. Цілі та завдання
Всеукраїнські змагання з дельтапланерного спорту "Заочний КСС" (далі – Всеукраїнські змагання, КСС) проводяться з метою:
- широкого залучення населення до занять фізичною культурою та спортом;
- подальшого розвитку дельтапланерного спорту і його популяризації в державі;
- підвищення рівня майстерності спортсменів;
- відбору найкращих спортсменів до складу збірної команди України для участі у міжнародних змаганнях;
- отримання пілотами національного рейтингу ФДСУ;
- активізації навчально-тренувальної роботи в спортивних організаціях;
- підведення підсумків роботи в спортивних організаціях.

2. Строки та місце проведення змагань
Всеукраїнські змагання проводиться з 06 березня по 30 вересня 2021 року в Україні та інших країнах світу, з роз’їздами.

3. Організація та керівництво проведенням змагань
3.1 Керівництво проведенням змагань здійснюють Мінмолодьспорт та Федерація дельтапланерного спорту України (далі – Федерація).
3.2 Відповідальність за підготовку та безпосереднє проведення Всеукраїнських змагань покладається на суддівську колегію (СК), рекомендовану Федерацією і затверджену наказом Мінмолодьспорту, а також на учасників.
3.3 Контроль за роботою СК здійснює Рада пілотів, обрана учасниками КСС. Рада пілотів у складі трьох осіб обирається серед учасників змагання до 1 травня 2021 року.
3.4 Відповідальна особа за дотримання учасниками відповідних санітарних та протиепідемічних заходів - Бурлаченко Юлія Василівна.
3.5 Відповідальність за планування, проведення та забезпечення польотів у залік КСС покладається безпосередньо на його учасників.
3.5. Офіційний сайт КСС: http://fds-ukraine.org/mdc/index.php

4. Учасники змагань
4.1. До участі у КСС допускаються спортсмени Автономної Республіки Крим, областей, мм Києва і Севастополя, спортивних клубів, що мають кваліфікацію не нижче за SafePro III.
4.2. Пілоти, що мають нижчу кваліфікацію, можуть бути допущені до змагань за рекомендацією Громадської кваліфікаційної комісії ФДСУ.
4.3. Учасники КСС повинні мати CIVL ID. Пілоти, не зареєстровані у базі даних CIVL, повинні зареєструватися і отримати CIVL ID (http://civlrankings.fai.org/FL.aspx?a=308&).
4.4. На вимогу суддівської колегії учасники повинні надати:
* Діюче свідоцтво пілота з відміткою про кваліфікацію
* Поліс медичного страхування, що покриває випадки польотів на дельтапланах
* Треки польотів, протоколи змагань та інші документи, що можуть підтвердити кваліфікацію пілота
* підтвердження сплати членського внеску до ФДСУ
* довідки з результатами експрес-тестування на визначення антигену до вірусу COVID-19, на офіційному бланку завіреному печаткою.
4.5 Вікові категорії учасників: дорослі – 18 років і старші.
4.6 Форма одягу учасників змагань спортивна, відповідно до вимог Правил спортивних змагань з дельтапланерного спорту (далі – Правила).

5. Характер заходу
5.1. КСС проводиться лише в особистому заліку.
5.2. Змагання проводиться у номінаціях:
* відкритий клас (клас 1, клас 5);
* спорт-клас (клас 1, лише щоглові дельтаплани);
* інші номінації (за бажанням та наявністю учасників).
5.3. Мінімальна кількість учасників у номінації – 3.

6. Програма проведення змагань
6.1 Змагання проводяться за умови дотримання карантинних норм, а також інших вимог законодавства в частині запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, з урахуванням фактичних обставин щодо епідемічної ситуації та зонування на дату проведення змагань, і відповідно до вимог щодо одночасного перебування учасників (спортсменів, тренерів, суддів) у місці проведення змагань.
Проведення змагань відбувається без глядачів за умови дотримання учасниками відповідних санітарних і протиепідемічних заходів та здійснення обов’язкового щоденного контролю стану здоров’я учасників.
6.2 Програма змагань:
Перший день залікових польотів — 6 березня 2021 р.
Останній день залікових польотів — 30 вересня 2021 р.
6.3. Маршрут складається із початкової точки, кінцевої точки та поворотних пунктів маршруту (ППМ). Максимальна кількість ППМ для будь-кого маршруту — 3. Початкова, кінцева точки та ППМ обираються таким чином, щоб забезпечити максимальну кількість очок за виконану вправу. (Початкова та кінцева точки не обов'язково збігаються з точками старту та посадки).
6.4. Вправи, що розігруються у КСС:
* Вправа “Трикутник FAI” (“FAI triangle”) - трикутник, що відповідає визначенню трикутника FAI: найкоротша сторона становить не менше 28% довжини трикутника.
* Вправа “Плоский трикутник” (“Flat triangle”) - трикутник, який не відповідає визначенню трикутника FAI;
* Вправа “Політ на відкриту дальність” (“Free flight”) - відкрита дистанція, маршрут, що не відповідає визначенню трикутника. Може містити до 3-х ППМ.
6.5. Трикутником може вважатися маршрут, у якому дистанція між початковою та кінцевою точками складає менше 20% від довжини маршруту.
6.6. До заліку приймаються маршрути з дистанцією не менше 15 км.
6.7. Учасники зобов’язані оприлюднити треки залікових польотів на сайті xcontest.org та надати СК посилання на трек протягом 14 днів після виконання польоту. Треки, надані пізніше 14 днів, не приймаються.
6.8. Способи надання посилань на залікові треки:
* відправити на пошту судді evgen.lysenko_равлик_gmail.com;
* опублікувати посилання на трек у відповідній темі на форумі «Небо для всіх»
* надати посилання на трек будь-яким іншим зручним способом.
6.9. Надані результати враховується СК протягом 14 днів з дати надходження. Проміжні та фінальні результати публікуються на офіційному сайті змагань.
6.10. Пілот має впевнитись в тому, що трек опубліковано і вся інформація про політ відповідає дійсності. Якщо протягом 14 днів з дати відправлення трек не опубліковано або опубліковано з невірною інформацією - пілот має зв’язатися із СК повторно. Якщо протягом 30 днів з дати польоту трек не опубліковано на офіційному сайті змагань - трек не прийнятий. У разі наявності невірної інформації про трек
(невірно вказаний тип дельтаплана, клас, тощо) цей результат може бути оскаржений будь-яким учасником змагання.
6.11 До заліку КСС не приймаються польоти, виконані у рамках інших офіційних змагань.

7. Безпека та підготовка місць проведення змагань
7.1 Підготовка місць проведення змагань здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 року № 2025 "Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів" та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" (із змінами), постанови Головного державного санітарного лікаря України від 19.11.2020 № 58 "Про затвердження протиепідемічних заходів під час проведення спортивних змагань на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)".
7.2. Кожен пілот-учасник КСС особисто відповідає за підготовку стартового майданчика, справність свого обладнання та стан здоров’я.
7.3. Учасники повинні дотримуватись правил використання повітряного простору країни, у якій здійснюються польоти.
7.4. Учасники зобов’язані надати СК розписку про особисту відповідальність згідно зразка (Додаток 1).
7.5. Польоти без використання рятувального парашуту та шолому забороняються.
7.6. Пілоти зобов’язані дотримуватись правил розходження у повітрі згідно Кодексу FAI.
7.7. Наявність медичного страхування, що враховує заняття дельтапланерним спортом, обов’язкова.

8. Умови визначення першості та нагородження переможців та призерів
8.1. КСС вважається розіграним за наявності результатів від мінімум 5 пілотів.
8.2. Номінація вважається розіграною за наявності результатів від мінімум 3 пілотів.
8.3. Кількість залікових польотів учасників необмежена.
8.4. До фінального заліку йдуть 4 найкращі результати кожного пілота.
8.5. Формула розрахунку очок за вправу:

P = L * k,

де L – пройдена дистанція у км;
k – коефіцієнт вправи, що має значення:
1 – для вправи “Політ на відкриту дальність”;
1,2 – для вправи “Плоский трикутник”;
1,4 – для вправи “Трикутник FAI”;
1,4 – для вправи “Плоский трикутник” у випадку, коли маршрут замкнений*
1,6 - для вправи “Трикутник FAI” у випадку, коли маршрут замкнений*.

*Маршрут вважається замкненим, якщо відстань від точки старту до точки приземлення не перевищує 5% від довжини маршруту.

8.6. Результати округлюються до двох десяткових знаків.
8.7. Початкова, кінцева точки та ППМ визначаються автоматично системою XContest. У разі, якщо, на думку, пілота, обрані точки не забезпечують отримання максимально можливого результату, пілот може визначити ці точки самостійно та повідомити про це СК.
8.8. Вимоги до треків:
* Трек повинен містити запис висоти (GPS або барометричної);
* Максимальний інтервал запису треклогу – 60 с;
* Допускається не більше двох розривів треклогу тривалістю не більше 15 хв.
8.9. Переможцем КСС (номінації КСС) вважається учасник, який набрав найбільшу суму очок за результатами кращих 4-х маршрутів.
8.10. Якщо сума очок однакова, найкращим буде учасник, що виконав менше залікових польотів.
8.11. Переможці КСС та номінацій нагороджуються медалями, грамотами та призами.

9. Умови фінансування заходу та матеріального забезпечення учасників
9.1 Витрати на організацію та проведення Всеукраїнських змагань здійснюються за рахунок коштів, залучених Федерацією, а також інших позабюджетних коштів, використання яких не суперечить чинному законодавству України.
9.2 За кошти організацій, що відряджають, здійснюються всі витрати з участі спортсменів та тренерів у змаганні: оплата проїзду та добових під час переїзду учасників, перевезення спортивної техніки та інвентарю до місця проведення змагання, харчування та проживання.
9.3. Стартовий внесок учасника КСС складає 350 грн при сплаті до 06.03.21 та 450 грн при сплаті після 06.03.21.
9.4. Участь студентів та аспірантів денної форми навчання – безкоштовна.

10. Штрафи. Протести. Скарги.
10.1. У випадку порушення правил використання повітряного простору, створення передумов для льотної пригоди, інших порушень, СК може застосувати до порушника такі заходи: попередження, штраф, дискваліфікація.
10.2 Пілотам, які планують маршрут у новій для них місцевості, рекомендується проконсультуватися щодо особливостей повітряного простору у цій місцевості з СК та місцевими пілотами у спеціально створеному чаті змагання або особисто.
10.3 При незгоді з результатами роботи СК пілоти можуть подавати скарги та протести протягом 3-х днів після оприлюднення проміжних результатів.
10.4 СК разом з Радою пілотів дають відповідь на протест протягом 7 днів після його надходження.

11. Строки та порядок подання заявок на участь
Кожен учасник повинен заповнити реєстраційну форму на сайті змагань: http://fds-ukraine.org/mdc/registration.php.
Реєстрація відкривається з дня затвердження даного регламенту.
Звіт головного судді та протоколи результатів змагань, заявки (іменні та командні) протягом п'яти календарних днів після закінчення змагань надсилаються листом від Федерації (у паперовому вигляді) до Мінмолодьспорту за адресою: 01601, м. Київ, вул. Еспланадна, буд. 42, або в електронному вигляді на е-mail: correspond@msms.gov.ua.
Оперативна інформація про кількість учасників, регіонів та призові місця команд (з фотографіями) після закінчення змагань (не пізніше 8.00 наступного дня) надається Федерацією на електронну адресу: bezditnalona@gmail.com.

Цей регламент є офіційним викликом на змагання

Начальник відділу масового спорту Артем ОРІШЕВСЬКИЙ

ПОГОДЖЕНО
Президент Всеукраїнської
федерації дельтапланерного
спорту України
_____________ Володимир МАРЧУК
"___" __________ 2021 року

ДОДАТОК 1.1

Р О З П И С К А

Я, _____________________________________________________, дата народження __________, серія та номер паспорта ____________, виданий______________________________________________________, проживаю за адресою _________________________________________ , будучи цілком здоровим та в ясному розумі, не в стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, без будь-якого стороннього примусу, заявляю, що усвідомлюю ризик, пов’язаний з польотами на дельтаплані та розумію, що польоти на даному літальному апараті можуть призвести до травм різної важкості чи навіть смерті.
Я особисто несу всю відповідальність за рішення приймати участь у змаганнях з дельтапланерного спорту і несу повну відповідальність за справний технічний стан свого дельтаплана та льотного екіпірування.


Дата, підпис


“ Підтверджуємо, що все вище написане є вірним і написане в нашій присутності "


1.П. І. Б., паспортні дані свідка

Дата, підпис



2. П. І. Б., паспортні дані свідка

Дата, підпис

Президиум ФДС
2 разряд ;-)
Posts: 66
Joined: Fri Jan 11, 2013 6:48 pm
Location: Ukraine

Re: Протоколы заседаний Президиума ФДСУ

Post by Президиум ФДС » Wed Jan 19, 2022 10:08 pm

Додаток 2 до протоколу №01-02.2021 від 20.02.2021 (на 1 стр.)


Президія затвердила наступний склад секцій ФДСУ.


Спортивна:
Лисенко Євген
Бурлаченко Юля
Гладченко Ігор

Методична:
Юрій Примак
Олексій Тиховський

PR:
Олег Матвєєв
Юлія Щербакова
Павло Кренц

Технічна:
Дверницький Олексій
Азьомов Роман
Семьонов Сергій

ГКК:
Козло Ярослав
Юрій Примак
Любомир Темник
Олексій Тиховський

Президиум ФДС
2 разряд ;-)
Posts: 66
Joined: Fri Jan 11, 2013 6:48 pm
Location: Ukraine

Re: Протоколы заседаний Президиума ФДСУ

Post by Президиум ФДС » Wed Jan 19, 2022 10:42 pm

ПРОТОКОЛ №01-04.2021
15.04.2021
Засідання Президії ФДСУ

Присутні члени Президії: В. Марчук, Я. Козло, І. Тарасюк, А. Червоненко, В. Ткаченко

Голова – В. Марчук.
Секретар засідання – В. Ткаченко

Порядок денний:
Прийняття Савіної Анастасії Павлівни у члени ФДСУ на підставі поданої заяви.

Слухали: В. Марчука про прийняття до лав ФДСУ Савіної А.П. згідно поданої заяви.

Вирішили: прийняти Савіну А.П. до лав ФДСУ.



Президент ФДСУ Марчук В.І.



Секретар засідання Ткаченко В. В.

Президиум ФДС
2 разряд ;-)
Posts: 66
Joined: Fri Jan 11, 2013 6:48 pm
Location: Ukraine

Re: Протоколы заседаний Президиума ФДСУ

Post by Президиум ФДС » Wed Jan 19, 2022 10:43 pm

ПРОТОКОЛ №01-07.2021
16.07.2021 м. Київ
Засідання Президії ФДСУ

Присутні:
Члени Президії – Марчук В., Ткаченко В., Козло Я., Червоненко А., Тарасюк І.

Голова – Марчук В.
Секретар засідання – Ткаченко В.


Порядок денний:

1. Обрання представника від ВФДСУ до установчих зборах інститутів громадянського суспільства по обранню Громадської ради при Державіаслужбі України.


1. Слухали: Козло Я., Ткаченко В., Марчука В., Червоненко А., Тарасюк І., щодо кандидатури представника від ВФДСУ до установчих зборах інститутів громадянського суспільства по обранню Громадської ради при Державіаслужбі України.
2. Голосували за висунуту кандидатуру Вороніна О. С. на посаду представника від ВФДСУ до установчих зборах інститутів громадянського суспільства по обранню Громадської ради при Державіаслужбі України.

Вирішили: прийняти та висунути Вороніна О.С. в якості представника від ВФДСУ до установчих зборах інститутів громадянського суспільства по обранню Громадської ради при Державіаслужбі України.



Президент ФДСУ Марчук В.І.



Секретар засідання Ткаченко В.В.

Президиум ФДС
2 разряд ;-)
Posts: 66
Joined: Fri Jan 11, 2013 6:48 pm
Location: Ukraine

Re: Протоколы заседаний Президиума ФДСУ

Post by Президиум ФДС » Wed Jan 19, 2022 10:45 pm

ПРОТОКОЛ №02-07.2021
27.07.2021
Засідання Президії ФДСУ

Присутні члени Президії: В. Марчук, Я. Козло, І. Тарасюк, А. Червоненко, В. Ткаченко

Голова – В. Марчук.
Секретар засідання – В. Ткаченко

Порядок денний:
Прийняття Раімбекової Євгенії Євгенієвни у члени ФДСУ на підставі поданої заяви.

Слухали: В. Марчука про прийняття до лав ФДСУ Раімбекової Є. Є. згідно поданої заяви.

Вирішили: прийняти Раімбекову Є.Є. до лав ФДСУ.



Президент ФДСУ Марчук В.І.



Секретар засідання Ткаченко В. В.

Президиум ФДС
2 разряд ;-)
Posts: 66
Joined: Fri Jan 11, 2013 6:48 pm
Location: Ukraine

Re: Протоколы заседаний Президиума ФДСУ

Post by Президиум ФДС » Wed Jan 19, 2022 10:46 pm

ПРОТОКОЛ №01-09.2021
30.09.2021
Засідання Президії ФДСУ

Присутні члени Президії: В. Марчук, Я. Козло, І. Тарасюк, А. Червоненко, В. Ткаченко.
члени Спорт секції: Ю.Бурлаченко, Є.Лисенко.

Голова – В. Марчук.
Секретар засідання – В. Ткаченко

Порядок денний:
Обговорення оновлення проекту положення про рейтинг від Спортивної секції ФДСУС(доданий пункт 2.7).

Слухали: Ю.Бурлаченко про необхідність внесення змін в проект положення про рейтинг.

Вирішили: прийняти зміни і проект(додаток №1, на 3 стр.) положення про рейтинг в цілому.




Президент ФДСУ Марчук В.І.



Секретар засідання Ткаченко В. В.

Президиум ФДС
2 разряд ;-)
Posts: 66
Joined: Fri Jan 11, 2013 6:48 pm
Location: Ukraine

Re: Протоколы заседаний Президиума ФДСУ

Post by Президиум ФДС » Wed Jan 19, 2022 10:49 pm

Додаток №1 до протоколу №01-09.2021 від 30.09.2021 (на 3 стр.)

П Р О Е К Т

1. ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ

1.1 Рейтинг спортсменів-дельтапланеристів розраховується з метою систематизації результатів спортивних змагань та ранжування пілотів згідно їх спортивних досягень. Рейтинг може використовуватися для формування національної збірної України та для інших цілей у межах статутних завдань ВФДСУ. Рейтинг розраховується на основі результатів змагань спортивного сезону, що завершився, та двох попередніх та діє протягом наступного спортивного сезону.

1.2 Назва рейтингу відповідає року, за результатами якого він розраховується.

1.3 Рейтинг повинен бути розрахований та оприлюднений на офіційному сайті ВФДСУ до дати формування збірної на основі цього рейтингу, але не пізніше 3х місяців з дати закінчення спортивного сезону, за результатами якого він розраховувався. Також на офіційному сайті повинен бути опублікований архів вихідних даних, що були використані для розрахунку даного рейтингу.

1.4 Спортивний сезон починається 1 жовтня попереднього року та закінчується 30 вересня поточного року. Президія ВФДСУ має право змінити дати початку та закінчення конкретного спортивного сезону до його початку. Змагання відносяться до того спортивного сезону, до якого потрапляє дата початку змагань.

1.5 Розрахунок рейтингу виконується відповідно до розділу 3 даного Положення. У випадку, якщо формат змагань або окремих вправ змагань не дозволяє врахувати їх результати з використанням процедури, описаної у ньому, СС ВФДСУ пропонує алгоритм врахування результатів цих змагань (вправ). Запропонований алгоритм затверджується Президією ВФДСУ і публікується до початку змагань, щодо яких запроваджується запропонований алгоритм.

2. РЕЗУЛЬТАТИ, ЩО ВРАХОВУЮТЬСЯ У РЕЙТИНГУ

2.1 Спортивна секція (СС) ВФДСУ приймає результати змагань, що входять до календаря змагань ВФДСУ, не пізніше дати закінчення поточного спортивного сезону. У випадку, якщо змагання закінчуються пізніше цього терміну, результати подаються у триденний термін після закінчення змагань. Дані, що не були надані до вказаних термінів, до обробки не приймаються.

2.2 Для розрахунку рейтингу результати змагань подаються до СС:
- для змагань, що організовуються на території України - організаторами змагань;
- для закордонних змагань – пілотами-членами ВФДСУ, які брали у них участь і бажають мати їх результати у рейтингу.

2.3 Для розрахунку рейтингу, до СС ВФДСУ необхідно надати такі дані: таблиці з результатами кожного залікового дня змагань, із зазначенням пройденого кожним пілотом кілометражу; таблицю з підсумковими результатами змагань. Рекомендується подавати результати у форматі FS.

2.4 Для кожного класу чи дисципліни, якщо вони – у різних заліках, результати подаються окремо.

2.5 Розрахунок рейтингу проводиться окремо за класами, у яких проводились окремі заліки на змаганнях. Рейтинги спортсменів-жінок формуються виокремленням із загального рейтингу за гендерним критерієм.

2.6 СС приймає та враховує в рейтингу результати тих змагань, на час початку яких пілот відповідає таким вимогам:
- є дійсним членом ВФДСУ;
- має дійсне свідоцтво пілота із зазначеною кваліфікацією, видане ВФДСУ;
- сплатив членські внески за поточний рік.

2.7 При розрахунку рейтингу використовується принцип уникнення дублювання результатів. Змагання (у т.ч. онлайн-контести), які враховують треки з інших змагань, при розрахунку рейтингу до уваги не беруться.

3. РОЗРАХУНОК РЕЙТИНГУ

3.1 Рейтинг спортсмена R визначається як сума успішностей S виступів у не більш, ніж 6 змаганнях, по 2 за кожен льотний сезон: той, який щойно завершився, та два, що йому передували.

R = S1 + S2 + S3 + S4 + S5 + S6;

Якщо спортсмен протягом будь-якого із зазначених сезонів брав участь менше, ніж у двох змаганнях, то цей факт ніяк не компенсується – в будь-якому випадку зараховується не більше двох змагань за сезон.

3.2 Успішність виступу пілота у змаганнях S визначається за виразом:

S = Iqp * Cc,
де Iqp – якість пілота; Cc – цінність змагань.

3.3 Якість пілота у змаганнях Iqp залежить від кількості очок у підсумковій таблиці результатів змагань та від місця, яке посів пілот:

Iqp = Q * P,
де Q – нормовані на одиницю очки пілота;
P- оцінка виступу пілота на основі місця, яке він посів.

Q = Qp / Qwin;
P = (N - Pp + 1) / N,
де Qp – кількість підсумкових очок пілота у змаганнях;
Qwin - кількість підсумкових очок переможця змагань;
N – загальна кількість учасників змагань;
Pp – місце, яке посів пілот.

3.4 Розрахунок цінності змагань Cc базується на середній дистанції всіх учасників, пройденій протягом змагань. Цінність змагань розраховується за виразом:

Cc = [(L1 + L2 + ... + Ln) / n] * Kr * Kl,
де n – кількість всіх залікових результатів за змагання;
Ln – дистанція, пройдена кожним учасником змагань у кожний заліковий день (випадки відсутності на старті, а також ті, що не стартували, не враховуються);
Kr – коефіцієнт достовірності змагань;
Kl – коефіцієнт рівня змагань.

Kr = 1 - 0.5 ^ m,
де m - кількість залікових днів;

Kl визначається з таблиці:
1.8 - Відкритий Чемпіонат України
1.8 - Змагання 1-ї категорії FAI, а також передчемпіонати світу та Європи
1.5 - Змагання 2-ї категорії FAI, крім передчемпіонатів світу та Європи
1.3 - Змагання місцевого рівня
0.9 - Онлайн та заочні змагання
0.9 - Змагання, рівень яких ще не визначений

4. ТЕРМІН ДІЇ, ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН, ЗАТВЕРДЖЕННЯ, ПРОТЕСТИ

4.1 Положення про рейтинг на черговий спортивний сезон розробляється СС, затверджується на засіданні Президії ВФДСУ та вступає в силу з початком чергового спортивного сезону.
4.2 Діюче положення автоматично продовжується на наступний термін з початком нового спортивного сезону, якщо не затверджене нове положення.
4.3 Будь-який дійсний член ВФДСУ має право подавати пропозиції щодо змін до положення про рейтинг на розгляд до СС ВФДСУ. СС зобов’язана розглянути кожну пропозицію та прийняти відповідне рішення. Остаточне рішення про внесення змін до положення приймається на засіданні Президії.
4.4 Зміни вносяться лише до положення про рейтинг на наступний спортивний сезон. Зміни до діючого положення не вносяться, крім форс-мажорних ситуацій (наприклад, виявлення критичної помилки у формулах розрахунку), за умови, що не менше 25% пілотів, що входять до актуальної таблиці рейтингу, проголосує за необхідність змін.
4.5 Протягом 10 днів з дати публікації рейтингу на офіційному сайті ВФДСУ будь-який член ВФДСУ, присутній у таблиці рейтингу, має право подати протест у випадку, якщо він не згоден з результатами або знайшов помилку. СС розглядає протест та може прийняти рішення про перерахунок, яке затверджується Президією. Рішення СС оприлюднюється не пізніше, ніж через 10 днів після надходження.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest