Сторінка 1 з 1

Aeros Combat 12,7

Додано: П'ят вересня 29, 2017 12:18 am
Drozd
Aeros Combat 12,7 дегустація https://youtu.be/sS3xl1SqPIk :-(
Це другий старт на цьому аппараті в цей день.
Перший політ був дуже короткий. Пізніше виложу. :a_g_a:

Re: Aeros Combat 12,7

Додано: П'ят вересня 29, 2017 12:38 am
Drozd
Не судіть строго це перший політ https://youtu.be/Nu4yyz7YAdw якось так і полетів :smu:sche_nie:

Re: Aeros Combat 12,7

Додано: П'ят вересня 29, 2017 9:08 pm
Юля
Літав увечь час на підвзведеному чи то просто мотузка довга?
Із вражень: у поворотах часто не заносиш ноги, крутишся навколо фалу. Повертаєш на швидкості без роботи по тангажу, тому часто розганяєшся у повороті. Навіть підкачуєш іноді (особливо неприємний момент - при заході на посадку у першомоу польоті).

Re: Aeros Combat 12,7

Додано: П'ят вересня 29, 2017 9:12 pm
Phantom
Юля писав:
П'ят вересня 29, 2017 9:08 pm
Літав увечь час на підвзведеному чи то просто мотузка довга? .
Мотузок довгий. Апарат був відпущений.

Re: Aeros Combat 12,7

Додано: Суб вересня 30, 2017 8:39 am
Drozd
Юля, дякую :-):

Re: Aeros Combat 12,7

Додано: Суб вересня 30, 2017 9:24 am
Виктор Мороз
Згадав! :nez-nayu:
Це - так... фраза взагалі... але стосовно побаченого.

Комбат не важко розкачати. Багато розуму не треба. :ps_ih:
Але! Заспокоюється Комбат просто - треба розслабити руки. Мій особистій досвід так і каже: якщо у тебе починається розкачка - розслаб руки, бо вони занадто напружені. Під словом "розслабити" я маю на увазі: а) зняти зайву напругу, б) зробити руки пружними і в) знову почати їх "слухати". Особливо це стосується С12.7, бо він дуже швидко реагує на керуючі дії. І дуже не полюбляє брутальне керування.
Це - перший крок на шляху до "заспокоєння". Принаймні, на аеробуксировці для мене це спосіб номер уно.

То, що я тут вище понаписував - не панацея, але у багатьох випадках так воно і лікується.

Додатковими чинниками заспокоєння розкачки є:
1. Відпустити поліспаст.
2. Повернути ручку в "нейтральне" положення.
3. Залишити спроби заспокоїти апарат, відхиляючись вліво чи вправо (ловити на протидії). Все одно в такт не попадеш! :-)
Загальна картина така: зменьш швидкість, збільш керованість, не заважай апарату заспокоїтись.
Все це - банальні речі, але буває, що про них не згадують, коли "перший раз"... :nez-nayu:

Re: Aeros Combat 12,7

Додано: Суб вересня 30, 2017 10:35 am
Drozd
Вітя, щиро дякую :a_g_a:

Re: Aeros Combat 12,7

Додано: Пон жовтня 02, 2017 1:23 pm
-tyt--
Drozd писав:
П'ят вересня 29, 2017 12:38 am
Не судіть строго це перший політ https://youtu.be/Nu4yyz7YAdw якось так і полетів :smu:sche_nie:
Даже зная, что всё должно закончиться хорошо, я испугался от раскачки на посадке.
Рекомендации - согласен с Морозом.

И ещё. Тут явный недостаток техники пилотирования для спортивных аппаратов: жать их в крене можно только в очень специальных редких случаях, но не над землёй - точно!
100%-ный признак: если разогнанный аппарат перебрасывается из крена в крен, то это раскачка и первое действие - уменьшить скорость!

Re: Aeros Combat 12,7

Додано: Пон жовтня 02, 2017 1:54 pm
Drozd
СПАСИБО!!!! Буду учится :smu:sche_nie:

Re: Aeros Combat 12,7

Додано: Пон жовтня 02, 2017 4:15 pm
PM_ pilot
-tyt-- писав:
Пон жовтня 02, 2017 1:23 pm

И ещё. Тут явный недостаток техники пилотирования для спортивных аппаратов: жать их в крене можно только в очень специальных редких случаях, но не над землёй - точно!
Якось надто категорично. Спокійно можна жати на будь-якій висоті якщо розуміти як і для чого це робити.
https://youtu.be/_e_-7vCisN8?t=3643
https://youtu.be/tcwW9vMymxE?t=922

Re: Aeros Combat 12,7

Додано: Пон жовтня 02, 2017 5:08 pm
Drozd
:du_ma_et: Вот воно як :bra_vo:

Re: Aeros Combat 12,7

Додано: Пон жовтня 02, 2017 6:04 pm
-tyt--
Вот именно, довольно специфичный случай ты привёл. Ведь вряд ли ты так пилотировал этот аппарат в первом полёте на таком типе ;)

И сильно разная реакция аппарата получается, если сначала разогнать горизонтальную скорость, а потом кренить - тогда дельтапланы более-менее привычно летят, без особого скольжения.
А вот если с относительно небольшой скорости возникает заметный крен, а выход из него пытаться делать с сильным зажатием, то получается, что аппарат намного сильнее скользит вбок, чем летит вперёд . Так ты загоняешь в сильное боковое скольжение. из которого он сначала выходит туго, а потом, из-за устойчивости по крену - слишком активно. И для не слишком влётанного в данный тип пилота переброс в противоположный крен получается неожиданым - здравствуй раскачка.

Ладно, снизим категоричность заявления. Пусть будет так:
Зажимать спортивный дельтаплан в крене стоит только в случае, если ты представляешь что происходит и зачем ты действуешь именно так. И чем это чревато, чего не следует допускать.

Re: Aeros Combat 12,7

Додано: Пон жовтня 02, 2017 6:55 pm
Phantom
-tyt-- писав:
Пон жовтня 02, 2017 6:04 pm
Ладно, снизим категоричность заявления. Пусть будет так:
Зажимать спортивный дельтаплан в крене стоит только в случае, если ты представляешь что происходит и зачем ты действуешь именно так. И чем это чревато, чего не следует допускать.
Виходити на швидкісні режими треба поступово і маючи запас висоти.
Вльотаність в апарат залог нашого довголіття.